V obou případech měla volba podlahového vytápění své opodstatnění. V Třebotově majitel rodinného domu položil svépomocí v přístavbě z dřevostavby podlahové vytápění fermacell® Therm25 hlavně kvůli rychlosti instalace – měl za den hotovo a nemusel čekat na schnutí betonu. Tlakovou zkoušku stihl za hodinu, a stihl tak zahájit topnou sezónu ještě před prvním sněhem. Důvodem pro suché podlahové vytápění fermacell® Therm25 byla i nízká instalační výška (kvůli rámům oken) a tepelné čerpadlo, na které nový systém snadno napojil.
Druhé natáčení probíhalo v Opavě, kde se systém suchého podlahového vytápění fermacell® Therm25 právě instaloval. Nástavba na opavském bytovém domě je z CLT panelů od firmy Novatop, což je lehký systém s minimální zátěží pro konstrukce stávajícího bytového domu. Navíc je to suchý stavební systém bez vody, k němu se naše vytápění dobře hodilo. V nově vybudovaných prostorách bude administrativa, tedy vyšší zatížení, ale i to fermacell® Therm25 zvládne. Jeho instalace není omezena jen na běžnou zátěž v bytových a rodinných domech.
Produkty James Hardie Europe se prezentují v Receptáři prima nápadů již potřetí
A dva předešlé výstupy byly vždy spojeny s velkým zájmem u našich zákazníků! Kromě zajímavého a aktuálního tématu se o to zasloužila i vysoká sledovanost pořadu – ta je v cílové skupině lidí nad 15 let až 400 000. Kromě sledovanosti má Receptář dlouhodobě výborné i další mediální ukazatele (např. rating a share).
Poprvé se na TV PRIMA na jaře 2019 prezentovaly suché podlahové systémy fermacell® v prostorách hotelu Longin, v září 2019 se natáčelo a vysílalo opláštění fasády garáže v obci Lahošť vláknocementovými obklady Hardie® Plank.
Oblíbený hobby magazín Receptář prima nápadů je postavený na stálých rubrikách, pokrývajících oblasti spojené s DIY, zahradou a domácností. Receptář je díky svému zaměření a cílové skupině velmi dobrým komunikačním kanálem k edukativním reportážím a prezentaci produktů spojených s bydlením a rekonstrukcemi, zejména v rubrikách domov a moderní bydlení.